Home / Cedeo erkenning
Klanttevredenheid

Het Leids Congres Bureau heeft de Cedeo-erkenning!

 

Met trots kunnen wij mededelen dat wij een Cedeo-erkenning hebben.

Cedeo is een onafhankelijke, gecertificeerde instantie die opleidingsorganisaties beoordeelt op kwaliteit, continuïteit en klantgerichtheid.
De Cedeo-erkenning wordt uitsluitend verleend aan organisaties waarvan is gebleken dat minimaal 80% van de klanten of opdrachtgevers tevreden tot zeer tevreden is over onder andere de kwaliteit van de opleidingen.

Ook bij het Leids Congres Bureau heeft Cedeo een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Uit het onderzoek kwam een klanttevredenheidsscore van 98,2 %.

cedeo-erkenning

 

Een aantal citaten van deelnemers:

 

  • “Bij alles wordt aansluiting met de praktijk gezocht, zowel in de voorbeelden die worden aangedragen als in de basisstof. Ik kreeg ter plekke zin om  aan het werk te gaan en mijn nieuwe kennis toe te passen.”
  • “Het was een hele gedegen masterclass waarin alle onderdelen goed op elkaar aansloten waardoor er een mooi en goed gevuld geheel ontstond. Ook was het prettig dat er genoeg ruimte was om met elkaar van gedachten te wisselen.”
  • ”Ik heb heel bewust voor deze bijeenkomst gekozen, juist om deze hoofddocent. Het is een bekende naam met een uitstekende staat van dienst. Mijn verwachtingen zijn wat dit betreft waargemaakt. “
  • “Sommige sprekers gaven aan het einde van hun presentatie een mailadres waar we eventuele vragen nog konden stellen. Dat vind ik wel heel klantvriendelijke en servicegericht.”
  • “Er wordt gezegd dat het LCB een ‘professionele en klantvriendelijke organisatie’ is. Je merkt aan alles dat ze echt oog en oor hebben voor de deelnemers. Dit geldt zowel voor, tijdens als na de bijeenkomsten.”
Meer weten?

Bekijk het gehele Cedeo-rapport