overlay image
Contact
Leids Congres Bureau
Postbus 16065
2301 GB Leiden

Tel: (071) 514 82 03
Fax: (071) 512 80 95
info@leidscongresbureau.nl

Volg ons op Twitter

Over het Leids Congres Bureau

Het Leids Congres Bureau is op 28 april 1986 opgericht als stichting op gezamenlijk initiatief van de Rijksuniversiteit Leiden en de gemeente Leiden met het doel om het congres- en vergaderbezoek in de Leidse regio te organiseren en te stimuleren.

In 1995 is de Stichting een BV geworden en heeft het management de aandelen overgenomen. Het bureau is landelijk gaan werken en is naast het verlenen van logistieke ondersteuning bij (inter)nationale congressen tevens zelf studiedagen gaan organiseren over actuele thema’s in de overheid en zorg- en welzijnssector.

Organiseert u zelf een congres? Dan kunt u het Leids Congres Bureau inschakelen voor de gehele organisatie, maar ook voor een gedeelte daarvan, bijvoorbeeld voor deelnemersregistratie en hotelreserveringen. Wij adviseren u bovendien graag over de inhoud en de vorm van uw bijeenkomst en de geschikte locatie. Zo maakt u optimaal gebruik van onze inhoudelijke kennis en ons organisatietalent.